Klantenservice


BESTELLEN

Bestellen is eenvoudig: u kiest de schoenen in de juiste maat en legt ze in de winkelwagen. U hoeft bij Woudstra Schoenmode geen verzendkosten te betalen bij bestellingen vanaf € 50,- Wanneer u klaar bent met winkelen, gaat u naar de kassa (rechtsboven). Daar wordt u door het uitcheck-proces geleid. De bestelling is pas definitief als de betaling definitief is afgerond. U ontvangt na de bestelling direct een ontvangstbevestiging in uw mailbox.

BETALEN

Bij Woudstra Schoenmode kunt u vooraf betalen met iDeal (internetbankieren) en met creditcard (Visa en Mastercard ). De betalingen zijn veilig. De transacties via iDeal verlopen via de paymentprovider OGONE Payment Services. Deze organisatie zorgt er voor dat uw betaling veilig wordt uitgevoerd.

VERZENDING EN LEVERING

Besteld u op werkdagen voor 16.00 dan wordt in principe de bestelling dezelfde dag verzonden. Een bestelling zal echter altijd binnen 4 werkdagen na ontvangst van de betaling verstuurd worden door TNT-post. Bent u bij aflevering niet thuis dan wordt uw bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Bent u dan ook niet thuis dan ontvangt u een briefje in uw brievenbus. Hiermee kunt u op het aangegeven TNT-kantoor uw pakketje ophalen. Als artikelen een langere levertijd dan 4 werkdagen hebben dan wordt u via e-mail hiervan op de hoogte gesteld.

Verzending binnen Nederland is gratis vanaf € 50,- Bij verzending naar het buitenland komen er € 10 verzendkosten bij.

KLACHTEN EN SERVICE

Ondanks onze zorg en controle kan het zijn dat u na aankoop een productiefout ontdekt of een verkeerd product hebt ontvangen. Wij raden u aan de schoenen meteen na ontvangst goed te controleren en eventueel gevonden gebreken direct te melden. Hierbij kunt u contact met ons opnemen via info@woudstra-schoenmode.nl

Een verkeerd of beschadigd artikel mag u ruilen in onze winkel of natuurlijk terugsturen naar ons retouradres. Wij vragen u hierbij wel gebruik te maken van onze ruil -en retourprocedure (zie retourneren).

De algemene garantie is alleen geldig met betalingsbewijs en binnen 6 maanden na aankoop. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is zal in overleg een vervangend paar geregeld worden of geld terug gegeven worden.

Klachten die wij niet vergoeden zijn: slijtage van hakken en/of zolen, kale neuzen, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken.